الهی که یه آب خوش از توگلوت پایین نره



نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان الهی که یه آب خوش از توگلوت پایین نره و آدرس darentezaremarg.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قلبم را عصب کشی کرده ام، دیگر نه از سردی                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           نگاهی می لرزد و نه از گرمی آغوشی می تپد

======================

دلم آرام باش امشب ، چرا از غصه لبریزی

چرا از دوری قلبی ، به دامن اشک می ریزی

دلم آرام باش امشب ، از این دنیا چه دیدی تو

به یاد عشقِ دیرینت ، دگر امشب چه آوازی؟

دلم دیدی که یارم رفت و تو تنها شدی بازم؟

دلم دیدی که دلبر هم چه سازی کرد با رازم؟

مَشو غمگین که در دنیا ، مَرام عاشقی مُرده

دلم تنهای تنهایی ، دِگر نشکن دِلِ نازَم

دلم تنها بخواب امشب ، هوا نمناک و بارانیست

کَسی یادت نبود و نیست ، بخواب این خواب پایانی ست

تو می میری دل نازم ، رها خواهی شد از دنیا

به آرامی برو قلبم ، بدان این قصه رویا نیست

 

 



نظرات شما عزیزان:

☠♫♬♪دیوونگی های من♫♬♪☠
ساعت15:28---8 تير 1391
محکم تر از آنم که برای تنها نبودنم آنچه را که اسمش غرور گذاشته ام برایت به زمین بکوبم... احساس من قیمتی داشت که تو برای پرداخت آن فقیر بودی...

آرزو
ساعت16:03---17 ارديبهشت 1391
سلام این وبم هستش همون ک عشقم بهم خیانت کرد ساختمش اگه دوست داشتی برو ببین .=( (اون سایتم هم ک همیشه میای توش ب عشق مادرم ساخته بودم داداش علی

آرزو
ساعت16:03---17 ارديبهشت 1391
سلام این وبم هستش همون ک عشقم بهم خیانت کرد ساختمش اگه دوست داشتی برو ببین .=( (اون سایتم هم ک همیشه میای توش ب عشق مادرم ساخته بودم داداش علی

setare
ساعت13:12---6 ارديبهشت 1391
salam bezar my breath yani nafase man ya love agian yani dobare asheghi

کوثر
ساعت19:57---5 ارديبهشت 1391
سلام علی جون.خوبی؟وای نمیدونی چقدر برات خوشحالم که نظرت نسبت به عشق عوض شده و میخوای تغییر رویه بدی.برای اسم وبلاگ جدیدت هم فکر میکنم بهت زودی خبر میدم.موفق باشی.

عشـــــــق دروغيـــــــن
ساعت15:43---27 فروردين 1391
زندگی، ارزش آنرا دارد که به آن فکـر کنی
زندگی، ارزش آنرا دارد که ببویی اش چوگل، که بنوشی اش چو شهد
زندگی، بغض فـروخورده نیست
زندگی، داغ جگـــر گـــوشه نیست
زندگی، لحظه دیدار گلــی خفته در گهــــواره است
زندگی، شوق تبسم به لب خشکیده است
زندگی، جـــرعه آبی است به هنگامه ظهـــر در بیابانی داغ

نجوایی از سوی تو ، نگاهی کوتاه از تو ، لبخندی بر لبان زیبایت ، و من خود را غرق در عشق دیدم .
سلام دوست خوبم امیدوارم خوب باشی.بیادتیم رفیق


عشـــــــق دروغيـــــــن
ساعت15:33---19 فروردين 1391
به آسمون نگاه كن، براي ما مي باره
براي ما كه امشب جدا شديم دوباره
توی خونه اي كه نيستي چه سخته بی تو بودن
زمونه ي لعنتي تو رو گرفته از من
سفر بخير عزيزم خدا پشتو پناهت
بدون يكي نشسته هميشه چشم به راهت
نگو جدايي ما بازي سرنوشته
نگو كه قصمونو خود خدانوشته
اون همه خاطراتو چطور فراموش كنم ؟
تو رفتي و نديدي اون كه شكسته منم
سفر بخير عزيزم خدا پشتو پناهت
بدون يكي نشسته هميشه چشم به راهت
به من نگو كه گريه تلخه شگون نداره
نگو بزار آسمون به جاي ما بباره
اون كه شكسته منم سرت سلامت عزيز
به ياد عشقمون باش توفصل زرد پاييز.


منصور
ساعت14:57---19 فروردين 1391
سلام من هم اهل تبریز هستم من هم یه وب دارم می تونی بیای لینک کنیم

~¤```~عشق دروغین~```¤~
ساعت19:09---2 فروردين 1391
عیدتون مبارک سلا.م وبتون عالیه
نامه اول
رفته ای اما….
خدایمان هست
بگذار هرگز پس از ما کسی از آنچه از تو بر ما گذشت چیزی نداند.
با رفتنت عاشق شدم و با بودنت جسمی کرخت بیش نبودم
به خیال خودت از خویشتنم کردی دور
غافل از آنکه من ازتوبه تو نزدیکترم
چنان چون روحی که در پایان سفر خود را به هجوم ناباوری های زمان سپرده بود
تا به امروز که جز وامانده های احساسات به یغما برده اش چیزی ندارد
و من مانده ام در میان مردمانی که دوست ترشان نمی دارم
و لحظه به لحظه احساس ترحم نسبت به شان در من جوانه می زند
از آن رو که مردگانی بیش نمی دانمشان که چشمان بسته شان را حریصانه به اشتیاق رسیدن به منافع شان باز نگاه داشته اند
و همان آنانند که به وقاحت چون انگشتانی به سویم نشانه می روند
و مرا متهم به کشتن نفس خویش می سازند که تو را به باور نشسته ام.
بی خبرتر از آنند که بدانند زجری لذت بخش در تمامی بند های تنم زاده شده ست
که مرا مسخ وجود ناوجودم می کند ومن در تهی گاه هستی فرو می شوم
و در هم لولیدن دو روح را احساس می کنم
و می بینم که به آرامشی ابدی دست می یابم
آری به عشقت زنده می شوم کهعشق نفس بخشد و در آن نفس نباشد
آری بگذار هرگز کسی نداند که هزاران خواهش زنده در هر آن
مرا ملتمس آفریدگارم می سازد که تنها او می داند و بس.
آن که عاشقانه دوستت می دارد.
````بازم سربزنید بهم````


saeid
ساعت15:06---29 اسفند 1390
عيد مبارك
وبلاگ قشنگي داري
من هم بچه كرجم اما اهل زنجان ،جادهي بيجار


سیمین جیگر
ساعت22:03---27 اسفند 1390


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 26 اسفند 1390برچسب:, ] [ 22:24 ] [ علی ]

درباره وبلاگ
آرشیو مطالب
امکانات وب

ورود اعضا:

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 42
بازدید دیروز : 78
بازدید هفته : 127
بازدید ماه : 120
بازدید کل : 73049
تعداد مطالب : 18
تعداد نظرات : 279
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->